Prvi kršćani su bili suočeni s ovim nedvojbenim tvrdnjama Svetog pisma, te su na temelju Biblije (a ne nekog poganskog utjecaja, jer su rani kršćani zazirali od poganstva koje ih je među ostalim i progonilo) vjerovali u jednog Boga koji se po Isusu u Novom zavjetu objavio kao Trojedan Bog - u tri osobe koje su u savršenom jedinstvu.
Ako su njih trojica u "jedinstvu" što ih to stavlja i drži u jedinstvu ? Ako su sva trojica u jedinstvu onda bi trebali sva trojica da se vide na Prijestolju Slave, jer prijestolje je simbol Vlasti i simbol Boga. Zašto Duha Svetog nema na Prijestolju? Isus nas izvještava da imamo dva prijestolja jedno na kojem borave On i Otac (gdje je DS?) i drugo prijestolje na kojemu borave Sin i pobjednici. Zašto imamo dva Prijestolja?
Pošto su sve tri osobe u punom smislu Bog, imaju istu božansku narav i ontološki su jednaki, iako u samom djelovanju (ekonomiji), poglavito spasenju postoji poredak.
Onda bi sve tri trebale biti na Prijestolju. Stjepan ih ne vidi, Otkrivenje vidi Oc ai Sina na Prijestolju....
Što Boga čini Bogom?
Otac šalje Sina, Sin umire kao zamjenska žrtva za grešnike
Valja bit precizniji, Bog je vječan kako kažeš i ne može umrijeti...umire samo tijelo Sinovo dok je bio utjelovljen kao Isus...inče ta tri dana "smrti" Sin je bio aktivan (1.petrova 3:18)
Prvi kršćani su bili suočeni s ovim nedvojbenim tvrdnjama Svetog pisma, te su na temelju Biblije (a ne nekog poganskog utjecaja, jer su rani kršćani zazirali od poganstva koje ih je među ostalim i progonilo) vjerovali u jednog Boga koji se po Isusu u Novom zavjetu objavio kao Trojedan Bog - u tri osobe koje su u savršenom jedinstvu.
Ako su njih trojica u "jedinstvu" što ih to stavlja i drži u jedinstvu ? Ako su sva trojica u jedinstvu onda bi trebali sva trojica da se vide na Prijestolju Slave, jer prijestolje je simbol Vlasti i simbol Boga. Zašto Duha Svetog nema na Prijestolju? Isus nas izvještava da imamo dva prijestolja jedno na kojem borave On i Otac (gdje je DS?) i drugo prijestolje na kojemu borave Sin i pobjednici. Zašto imamo dva Prijestolja?
Pošto su sve tri osobe u punom smislu Bog, imaju istu božansku narav i ontološki su jednaki, iako u samom djelovanju (ekonomiji), poglavito spasenju postoji poredak.
Onda bi sve tri trebale biti na Prijestolju. Stjepan ih ne vidi, Otkrivenje vidi Oc ai Sina na Prijestolju....
Otac, Sin, i Duh Sveti su iste božanske naravi: nestvoreni, vječni.
Ako su vječni da li to znači da su u pravječnosti bili sami,sjedili za jednom stolom i čitavu vječnost raspravljali? Možeš li ih tako zamisliti? Jesu li vječno sjedili na Prijestolju? Otac u sredini a Sin i DS zdesna i slijeva? Je li tada Sin bio "sin" i Ocu govorio "oče" ?
....da je prije stvaranja u vječnosti bio sam samcat jer time onda nije mogao biti ljubav, nije mogao nikoga tada voljeti.
Ako je Bog jedan,jednotan a time i unutarnji onda tu nema relacije a ti ljubav povezuješ sa relacijom. Bog ljubi iz sebe prema van jer ljubav je odnos ?
Kada je Sin postao čovjekom, uzeo je na sebe ljudsku narav ali time nije prestao biti Bog. Svoju božasnku narav je sakrivo ispod svoje ljudskosti, no ona nije mogla biti u potpunosti skrivena, kao npr. na brdu preobraženja.
Bravo. Ja tu sitoaciju nazivam gluma sa svrhom. I dok je glumio između ostalog mogao je reći da Otac djeluje preko njega, da "Samo otac zna sudnji dan" jer on ne želi da ispoljava ništa drugo nego čovječnost, pa "ne zna" pa je nemoćan....ali opet kaže da hoće može da svoje mučitelje ubije preko anđela kojima bi naredio , dakako mogao je mučitelje ubiti i sam sa kratkim svjetlosnim preobraženjem kao na brdu preobraženja itd.
Ono bitno tek slijedi....
Napomena... pitanja koja postavljam ja im znam odgovor a na koja ne znam odgovor to i navedem.